.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ثبات بازار مسکن با کوتاه کردن دست دلالان ممکن می‌شود

عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه احتمال بازگشت آن به روز‌های گرانی وجود دارد، ‌گفت: قرار گرفتن در ماه رمضان و کاهش معاملات مسکن عاملی برای نزول قیمت آن است.

به گزارش خانه ملت، کمال‌ علیپور‌خنکداری عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه کاهش قیمت مصالح ساختمانی به حدی نیست که قیمت مسکن را پایین بیاورد، افزود: همه ساله در این برهه از زمان و قرار گرفتن در ماه رمضان با کم شدن تقاضا برای خرید و فروش مسکن کاهش قیمت آن رخ می‌دهد.
نماینده مردم قائم‌شهر، سواد‌کوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب که تورم موجود در جامعه اجازه کاهش فزاینده قیمت مسکن را نمی‌دهد، تصریح کرد: مسئولان اگر خواهان ثبات قیمت مسکن در جامعه هستند باید در جهت اجرایی شدن وعده‌های خود از جمله مسکن مهر تلاش خود را بیش از پیش کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه کاهش نرخ مسکن در چند روز گذشته بسیار ناچیز بوده و احتمال بازگشت آن به روز‌های گرانی وجود دارد، ‌گفت: قرار گرفتن در ماه رمضان و کاهش معاملات مسکن عاملی برای نزول قیمت آن است.
نماینده مردم در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه تکمیل زیر‌ساخت‌های مساکن مهر و تحویل سریع‌ آن به مردم می‌تواند قیمت‌ها را در بازار به تعادل نزدیک کند، عنوان کرد: متأسفانه دولت در اجرای طرح مسکن مهر با توجه به آماده نبودن بسیاری از زیر‌ساخت‌های آن نمره قبولی نگرفت.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه ارائه مساکن مهر به مردم در جامعه از افزایش چشم‌گیری قیمت مسکن جلوگیری می‌کند، افزود: نوسان قیمت مسکن نیازمند توجه مسئولان به فعالیت دلالان و کوتاه کردن دست آنان برای بهبود اوضاع است.
به گزارش مجلس نیوز، عضو کمیسیون عمران مجلس، یادآور شد: در شرایط کنونی کشور با توجه به تورم و رکودی که بر اقتصاد حاکم است باید از هر حضوری که سود‌جویانه بوده و بازار را به سمت و سوی گرانی هدایت می‌کند جلوگیری کرد./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.